اپل موزیک به عنوان حامی ارائه دهنده برنامه Super Bowl Halftime Show – The Hollywood Reporter معرفی شد


NFL حامی بعدی نمایش نیمه‌تیم Super Bowl را پیدا کرده است.

اپل موزیک به عنوان حامی رسمی رویداد سالانه موسیقی و فرهنگ پاپ معرفی شد و جانشین پپسی شد که در اوایل سال جاری اعلام کرد که از نقش خود در ارائه نمایش صرف نظر می کند. پپسی در دهه گذشته اسپانسر اصلی نمایش نیمه‌تیم بود.

اولین نمایش نیمه وقت اپل موزیک در 12 فوریه 2023 در آریزونا با اجرای TBD برگزار خواهد شد. این غول فناوری می‌گوید که جزئیات این رویداد را پیش از برگزاری Super Bowl در کانال‌های اجتماعی AppleMusic@ منتشر خواهد کرد.

NFL می گوید مشارکت Apple Music بخشی از یک قرارداد چند ساله است.

Nana-Yaw Asamoah، معاون ارشد استراتژی شریک NFL گفت: «ما مفتخریم که به Apple Music به خانواده NFL به عنوان شریک جدید خود در نمایشگاه نمادین Super Bowl Halftime Show خوش آمد می‌گوییم. ما نمی‌توانیم شریکی مناسب‌تر از Apple Music برای پربیننده‌ترین اجرای موسیقایی جهان فکر کنیم، سرویسی که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان از طریق تلاقی موسیقی و فناوری سرگرم، الهام‌بخش و انگیزه می‌دهد.»

در برنامه سال گذشته دکتر دره، کندریک لامار، اسنوپ داگ، امینم، 50 سنت و مری جی بلیج اجرا کردند. برنامه های قبلی شاهد اجرای برخی از بزرگ ترین نام های موسیقی از بیانسه و پرینس گرفته تا جاستین تیمبرلیک و جنیفر لوپز بوده اند.

NFL می گوید که بیش از 120 میلیون نفر در این نیمه نمایش سال گذشته را تماشا کردند.

در واقع، این نمایش به یک رویداد بسیار بزرگتر از 12 یا 15 دقیقه ای که اجرای واقعی موسیقی را تشکیل می دهد تبدیل شده است. نمایش‌های نیمه‌تیم با حضور جنیفر لوپز، لیدی گاگا، کیتی پری و The Weeknd به پایه مستندهایی درباره پیشروی اجرا تبدیل شده‌اند، در حالی که بیانسه از برنامه خود برای اعلام یک تور جهانی استفاده کرد.

در واقع، یک منبع NFL گفت هالیوود ریپورتر سال گذشته که اگر پپسی از آن خارج شود، لیگ امیدوار بود که اسپانسر جدیدی پیدا کند که بتواند نمایش را «بزرگتر کند، جنبه‌های مختلف آن را در نظر بگیرد و آن را خارج از 12 دقیقه نگه دارد».

برای خواندن ضربه بزنید
Barstool Sports، مایکل راپاپورت ادعاهای دوئل در منازعات عجیب افترا را کنار گذاشتند - هالیوود ریپورتر

اپل، با پلتفرم‌های Apple Music و Apple TV+ خود، ممکن است تنها شریک این کار باشد، محتوایی ایجاد کند که بتواند در کنار اجرای زنده زندگی کند و بینندگان را به سمت آهنگ‌های هنرمند اجرا سوق دهد.

اولیور شوسر، معاون اپل موزیک و بیتز، گفت: «موسیقی و ورزش جایگاه ویژه‌ای در قلب ما دارند، بنابراین ما بسیار هیجان‌زده هستیم که Apple Music بخشی از موسیقی و بزرگترین صحنه فوتبال خواهد بود». ما مشتاقانه منتظر اجراهای حماسی بیشتری در سال آینده و فراتر از آن با نمایش نیمه وقت سوپر باول اپل موزیک هستیم.



مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.