یک فیلم ترسناک ترسناک برای TikTok توجه است – هالیوود ریپورتر


مارک پولیش، دوقلوی مایکل پولیش در فیلمسازی کمتر، چیز خوبی برای گفتن در مورد جوانان امروزی ندارد. زمزمه کردن، که هدف آن است جادوگر بلر برای بومیان دیجیتال پرتاب یک دوجین تولیدکننده آزاردهنده رسانه های اجتماعی به جنگل فقط با تلفن های همراه خود و یک بازی عمیقا مشکوک که از انجام آن دست نمی کشند، اگر فقط فاصله ای با قهرمانان خود حفظ می کرد، ممکن بود یک افسانه هشدار دهنده به نظر برسد. . در عوض، به طور کامل برای داستان سرایی مبتنی بر صفحه نمایش و گستره توجه TikTok در نظر گرفته شده است، نتیجه این است که بیشتر بینندگانی که به چنین چیزهایی معتاد نیستند، از همان لحظات اولیه آن را تحمل نمی کنند. حتی اگر چنین نظراتی را کنار بگذاریم، ارزش آن به‌عنوان یک عکس ترسناک ترسناک تقریباً صفر است، و همانطور که بر اساس نمایش‌گرها آشفتگی پیش می‌رود، بسیار پایین‌تر از عکس‌های مشابهی مانند ولگردی و قانونی شکنی.

Murmur نام اپلیکیشن جدیدی است که مانند Pokémon Go (سلام، افراد مسن) از صفحه نمایش گوشی شما برای ادغام عناصر دیجیتال با دنیای واقعی استفاده می کند. این نوعی بازی است، اما به نظر می رسد هیچ کس در این گروه پنج نفره یوتیوب چیزی بیش از این نمی داند. پس چرا یک مینی ون کرایه نکنیم، به قسمتی کاملا متروکه از پارک ملی ردوود سفر نکنیم و عمدا خودمان را سرگردان نکنیم در حالی که در حال پرواز هستیم؟ مطمئناً ویدیوهای آن منجر به تعامل زیادی در کانال می شود؟ فورواردهای یک کنفرانس مطبوعاتی، که در آن مقامات محلی در مورد اجساد یافت شده در کنار شش تلفن همراه بحث می کنند، نشان می دهد که اوضاع به این شکل پیش نمی رود.

زمزمه کردن

خط پایین

روی “لغو اشتراک” کلیک کنید.

محل: جشنواره فیلم اولدنبورگ
قالب: لوگان پولیش، جانی جی لی، مگان لی، سایرس آرنولد، براندون ویلسون، کالین فورد
کارگردان-فیلمنامه نویس: مارک پولیش

برای خواندن ضربه بزنید
کریگ تی نلسون تصمیم گیری شرکتی را در عصر استریم فراخوان می دهد - هالیوود ریپورتر

1 ساعت و 33 دقیقه

(نفر ششم – دوست دور افتاده آنها ماز – به طور مستقل به اینجا آمد و پس از جدا شدن از همراه خود و به نظر می رسد فراموش کرده است که او وجود دارد، با گروه ما ملاقات خواهد کرد.)

فرشته (سایروس آرنولد) و باستر (جانی جی لی) برخی از پر سر و صداترین تولیدکنندگان محتوا را نمایندگی می کنند: به ترتیب، کسانی که هرگز نمی دانند چه زمانی از شوخی های بیهوده (مخصوصاً در مورد اندام های جنسی) دست بردارند، و کسانی که تلاش نمی کنند. جذابیت صفحه نمایش زندگی روزمره را به حداکثر برسانید. اگر تبلیغات تهاجمی متوسط ​​کانال یوتیوب را در معرض دید خود قرار دهید، پس از شروع همان مقدمه، تماشای فیلم Buster را دوست خواهید داشت و سعی می کنید به نت درست اعتماد به نفس بیش از حد انرژی بالا دست پیدا کنید.

تایگر و کنزی (لوگان پولیش، دختر کارگردان و مگان لی) و زاک (براندون ویلسون)، مرد ساکتی که تجهیزات دوربین حرفه‌ای گروه را مدیریت می‌کند، به این دو می‌پیوندند. ماز کالین فورد (برادر تایگر با نام واقعی متیو)، که ظاهراً کانالش بسیار داغتر از کانالی است که این افراد اجرا می کنند، به زودی با آنها تلاقی خواهد کرد و به دلایلی در حالی که هدست واقعیت مجازی به سر دارد، یک شمشیر واقعی را در جنگل می چرخاند.

اگر شما یک شخصیت در یک فیلم اسلشر هستید، احتمالاً یکی از آزاردهنده‌ترین نمایندگان جمعیتی خود هستید که یک فیلمنامه‌نویس (احتمالاً دو برابر سن شما) می‌تواند رویاپردازی کند. اما به نظر می رسد این بچه ها حتی دوست ندارند یکدیگر بسیار زیاد، و آنها بدون هیچ انگیزه ای در جنگل پراکنده می شوند، جز اینکه، قابل درک است که از گوش دیگران خارج شوند. یک ایده وسوسه انگیز، اما در این مورد یک ایده بد.

برای خواندن ضربه بزنید
نتایج انتخابات شورای شرق انجمن نویسندگان 2022 - هالیوود ریپورتر

لهستانی اندکی از کسب و کار POV موجود در فیلم های اسلشر معمولی را ارائه می دهد، در عوض به دنبال یک خلق و خوی بسیار کمتر متقاعد کننده است: ما مجموعه ای از چیزهای خزنده خزنده (از گیاهان شوم گرفته تا گرازهای وحشی و زامبی ها) را می بینیم که در هیچ کجا به جز روی صفحه نمایش وجود ندارند. قهرمانان ما به آنها چسبیده اند. اگر آن‌ها فقط تلفن‌ها را کنار بگذارند، شاید کمتر در تله‌های خرس قدم بگذارند و به شاخه‌های درخت قلاب شوند؟

این اتفاقات هر دو اتفاق می افتد، با درام کمی در اجرا که ممکن است خود رویداد را از دست بدهید و تنها در رنج طولانی چنین حوادثی گیر کنید. در حالی که برخی از اعضای حزب نگران خونریزی هستند، برخی دیگر دور هستند و با نمایندگان تلفن پشتیبانی مشتری برنامه بحث می کنند یا خانه های در حال فسادی را کشف می کنند که می دانند نباید وارد شوند. اما آن‌ها این کار را می‌کنند و با کشف سوالات بیشتری که فیلم به اندازه کافی برای پاسخ دادن به آن اهمیتی ندارد.

در میان تکان‌های بی‌دقت دوربین، توهین‌ها و شکایات بی‌سرعت، بیننده‌ای کسل‌شده ممکن است جزئیات رویکرد فنی لهستانی را کشف کند. در فیلمی که ظاهراً از تلفن همراه و فیلم دوربین امنیتی ساخته شده است، چگونه سوراخ‌های زنجیری قابل مشاهده سلولوئید و استاتیک یادآور مشکلات ردیابی VHS در اینجا ظاهر می‌شوند؟ آیا پوشش داده های تلفن همراه واقعاً در Redwoods اینقدر عالی است؟ چه کسی در ویدیوهایی که این افراد غیر کاریزماتیک می سازند مشترک می شود؟

یکی از آنها در اواسط راه می گوید: “راستش، من فکر می کنم چرا این بازی اتفاق می افتد؟” سوال عالی



مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.