رتبه بندی تلویزیون پنجشنبه، 8 سپتامبر 2022 – هالیوود ریپورتر


NFL فصل 2022 خود را با تماشاگران تلویزیونی زیادی آغاز کرد – جای تعجب نیست – اما نه به اندازه یک سال پیش.

پیش بینی می شود که پیروزی 31-10 بوفالو بیلز بر قهرمان سوپر باول لس آنجلس رامز حدود 21 میلیون بیننده را در املاک دیجیتال NBC، Peacock و NFL جلب کند. این باعث کاهش حدود 20 درصدی آن نسبت به افتتاحیه سال گذشته می شود که به بالاترین حد خود در شش سال اخیر یعنی 26.4 میلیون بیننده در سراسر پلتفرم ها رسید.

رتبه‌بندی نهایی نیلسن برای بخش NBC از مخاطبان – که اکثریت کل مخاطبان را تشکیل می‌دهند – صبح دوشنبه (به تعویق افتاد زیرا نیلسن به تعطیلات روز کارگر نزدیک می‌شود). بازی افتتاحیه سال گذشته 24.81 میلیون بیننده در شبکه پخش داشت.

امتیاز یک طرفه (بی‌طرف‌ترین بازی در 9 سال اخیر) و پوشش خبری مرگ ملکه الیزابت دوم بریتانیا در بسیاری از شبکه‌های دیگر در پنجشنبه ممکن است به کاهش مخاطبان NFL در مقایسه با سال گذشته کمک کرده باشد. بازی 2021 همچنین دارای دو تساوی بزرگتر در لیگ در دالاس کابوی و تیم تامپا بی بوکانیرز به رهبری تام برادی بود.

در میان رسانه های کابلی، فاکس نیوز بیشترین مخاطب (2.28 میلیون بیننده) را برای ساعت 2 بعد از ظهر ساعت ET، زمانی که مرگ ملکه اعلام شد، داشت. CNN به طور متوسط ​​1.8 میلیون بیننده و MSNBC 1.19 میلیون بیننده در آن ساعت داشت. مجموع 5.27 میلیون بیننده برای این سه شبکه 53 درصد بیشتر از دوره زمانی مشابه در روز چهارشنبه بود.



برای خواندن ضربه بزنید
اولین نگاه شیر شاه، پری دریایی کوچولو سفید برفی در D23 - هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.